prudutti

Una di e cose megliu nantu à a stampa 3D hè chì a tecnulugia hè stata aduprata per applicazioni versatili in una gamma crescente di settori. Un esempiu particularmente interessante vene da u mondu di u disignu di u produttu, cù u travagliu di l'architettu talianu Marcello Ziliani, chì hà utilizatu a tecnulugia di stampa 3D di 3ntr per a creazione di prudutti eleganti di arredamentu di casa.

Fighjendu u travagliu di Ziliani, vulemu mette in risaltu una seria di lampade chì sò andate in pruduzzione in u 2017, chì i prototipi sò stati creati cù una di e prime stampanti 3D commercializzate da 3ntr, l'A4. A suluzione prufessiunale di stampa 3D hà permessu à u studiu di cuncepimentu di Ziliani di pruvà rapidamente a qualità di e so creazioni, mentre maximizendu a libertà di disignu chì a stampa 3D offre à i creativi per creà prudutti veramente innovatori.

"Usendu a tecnulugia di stampa 3D, pudemu custruisce prototipi funzionali di scala 1: 1 chì sò stati presentati à u cliente è sò stati utilizati, in più di a valutazione generale, per dimustrà u sistema di muntatura", spiegò Ziliani. "Era un pruduttu destinatu à u settore di u cuntrattu - in particulare l'alberghi - è era essenziale chì e fasi di assemblaggio, installazione, mantenimentu è pulizia eranu estremamente simplici. U fattu d'avè usatu un polimeru naturali trasparente, ci hà ancu permessu di valutà u risultatu in quantu à a qualità è a quantità di luce ".

A capacità di mostrà un mudellu fisicu precoce chì hè assai fedele à ciò chì serà u pruduttu finitu facilita a correzione di difetti di cuncepimentu prima di andà in produzzione, migliurà u risultatu finali. Quì, u veru vantaghju di utilizà a stampa 3D per a prototipazione stava in l'affidabilità di i sistemi di 3ntr.

"Cum'è studio, seguitemu a realizazione di u prugettu in tutte e fasi, da u disignu iniziale à a realizazione di u prototipu per verificà e proporzioni è e funziunalità, finu à a presentazione finale di u pruduttu à u cliente", aghjunse Zialiani. . "In media, avemu bisognu di trè o quattru prototipi per ogni prughjettu è hè assai impurtante di sapè chì pudemu creà questi prototipi senza avè da preoccupassi di u successu di u prucessu di stampa".

L'esempiu prupostu da Marcello Ziliani è u so studiente d'architettura offre un puntu di vista unicu in u mondu di l'imprese 3D, dimustrendu chì ùn ci hè veramente un limite à l'applicazioni pussibuli di tecnulugii additivi è chì una suluzione efficace pò guarantisci vantaghji cumpetitivi à ogni prufessionista- indipendentemente da u settore.1554171644(1)


Tempu di post: 20-ghjugnu-2019