prudutti

Una di e cumpagnie chì guidanu a strada in a crescente industria di stampa 3D di u Brasile hè destinata à l'educazione. Fundatu in u 2014, 3D Criar hè una grande parte di a cumunità di fabricazione additiva, spingendu e so idee attraversu e limitazioni economiche, politiche è di l'industria.

Cum'è l'altri paesi emergenti in l'America Latina, u Brasile hè in ritardo di u mondu in a stampa 3D, è ancu s'ellu guida a regione, ci sò troppu sfide. Una di e grandi preoccupazioni hè una dumanda crescente di ingegneri, scientisti biomedici, disegnatori di software, persunalizazione 3D è specialisti di prototipu, frà altre professioni necessarii per diventà un capu innovativu in l'arena glubale, qualcosa chì u paese manca in u mumentu. Inoltre, i licei è l'università privati ​​​​è publichi anu un grande bisognu di novi strumenti per amparà è interagisce per mezu di l'apprendimentu cullaburazione è motivazionale, per quessa 3D Criar offre soluzioni per l'industria di l'educazione attraversu tecnulugia di stampa 3D, furmazione d'utilizatori è strumenti educativi. Operanu in u segmentu di stampanti 3D di desktop prufessiunale è distribuendu e marche principali di u mondu in Brasile, porta a più larga gamma di tecnulugia dispunibili da una sola cumpagnia: FFF / FDM, SLA, DLP è polimeru SLS, è ancu materiali di stampa 3D d'alta prestazione cum'è cum'è HTPLA, Taulman 645 Nylon è resine biocompatibili. 3D Criar aiuta i settori di l'industria, a salute è l'educazione à sviluppà un flussu di travagliu di stampa 3D persunalizata. Per capisce megliu cumu a cumpagnia aghjunghje valore in a cumplessa vita educativa, ecunomica è tecnologica di u Brasile, 3DPrint.com hà parlatu cù André Skortzaru, cofundatore di 3D Criar.

Doppu anni passati cum'è un capu esecutivu in grandi cumpagnie, trà elli Dow Chemical, Skortzaru hà pigliatu una longa pausa, trasferendu in Cina per amparà a cultura, a lingua è truvà una perspettiva. Chì hà fattu. Un paru di mesi in u viaghju, hà nutatu chì u paese era prusperu è assai di questu avia da fà cù tecnulugii disruptive, fabbriche intelligenti è un grande salto in l'industria 4.0, per ùn parlà micca di l'espansione massiva di l'educazione, triplicando a parte di l'educazione. U PIB hà passatu in l'ultimi 20 anni è ancu pensa à installà stampanti 3D in tutte e so scole elementari. A stampa 3D hà sicuramente attiratu l'attenzione di Skortzaru chì hà cuminciatu à pianificà u so ritornu in Brasile è u finanziamentu per una startup di stampa 3D. Inseme cù u so cumpagnu di cummerciale Leandro Chen (chì à l'epica era un esecutivu in una sucietà di software), anu stabilitu 3D Criar, incubatu in u parcu tecnologicu Center of Innovation, Entrepreneurship, and Technology (Cietec), in São Paulo. Da quì, anu cuminciatu à identificà l'opportunità di u mercatu è decisu di fucalizza nantu à a fabricazione digitale in l'educazione, cuntribuiscenu à u sviluppu di a cunniscenza, preparanu i studienti per a carriera di u futuru, furnisce stampanti 3D, materie prime, servizii di cunsulenza, in più di furmazione - chì hè digià inclusu in u prezzu di compra di i machines- per ogni istituzione chì vulia crià un labburatoriu di fabricazione digitale, o fab lab, è spazii maker.

"Cù u sustegnu finanziariu da l'istituzioni internaziunali, cum'è u Bancu Interamericanu di Sviluppu (BID), u guvernu brasilianu hà finanziatu iniziative educative in certi settori poveri di u paese, cumprese l'acquistu di stampanti 3D. In ogni casu, avemu nutatu chì l'università è e scole anu sempre una grande dumanda di stampanti 3D, ma pocu o nisun staffu preparatu à utilizà i dispusitivi è torna quandu avemu principiatu, ùn ci era micca cuscenza di l'applicazioni è a tecnulugia dispunibili, in particulare in i scoli elementari. Allora avemu da travaglià è in l'ultimi cinque anni, 3D Criar hà vindutu 1,000 macchine à u settore publicu per l'educazione. Oghje u paese face una realità cumplessa, cù istituzioni assai esigenti tecnulugia di stampa 3D, ma micca abbastanza soldi per investisce in l'educazione. Per diventà più cumpetitivi, avemu bisognu di più pulitiche è iniziative da u guvernu brasilianu, cum'è l'accessu à e linee di creditu, i vantaghji fiscali per l'università, è altri incentivi ecunomichi chì guidanu l'investimentu in a regione ", hà spiegatu Skortzaru.

Sicondu Skortzaru, unu di i grandi prublemi chì anu affruntatu l'università private in Brasile hè a riduzzione di l'iscrizzioni di i studienti, qualcosa chì hà cuminciatu subitu dopu chì u Statu hà sceltu di riduce à a mità di i prestiti à bassu interessu chì offriva à i studienti più poveri per assistisce à i più numerosi chì paganu i diritti. università private. Per i poveri brasiliani chì mancanu u picculu numeru di posti universitari gratuiti, un prestitu à pocu pressu da u Fund of Student Financing (FIES) hè a megliu speranza di accede à una educazione universitaria. Skortzaru s'inquiète chì cù questi taglii di finanziamentu i risichi inherenti sò significativi.

"Semu in un ciculu assai cattivu. Claramente, se i studienti abbandunonu l'università perchè ùn anu micca soldi per pagà per questu, l'istituzioni perderanu schematicamente l'investimentu in l'educazione, è se ùn investimu micca avà, u Brasile sarà in ritardo di a media mundiale in quantu à l'educazione, a tecnulugia. avanzati è prufessiunali furmatu, arruvinendu e prospettive di crescita futura. E di sicuru, ùn sò mancu à pensà à i prossimi dui anni, à 3D Criar ci preoccupa di i decennii à vene, perchè i studienti chì anu da graduà prestu ùn anu micca cunniscenze di l'industria di stampa 3D. È cumu si pudianu, s'ellu ùn anu mai vistu ancu una di e machini, per più l'utilizanu. I nostri ingegneri, sviluppatori di software è scientisti anu tutti i salarii sottu à a media globale ", hà revelatu Skortzaru.

Cù tante università in u mondu chì sviluppanu macchine di stampa 3D, cum'è Formlabs - chì hè stata fundata sei anni fà da trè laureati MIT diventendu una cumpagnia di stampa 3D unicornu - o startup biotecnologica OxSyBio, chì hè spuntata da l'Università di Oxford, a 3D latinoamericana. l'ecosistema di stampa sogni di ricuperà. Skortzaru hà a speranza chì l'autorizazione di a stampa 3D in tutti i livelli di scola aiuterà i zitelli à amparà diverse discipline, cumprese STEM, è in una certa manera preparalli per u futuru.

Cum'è unu di i principali espositori à a 6a edizione di u più grande avvenimentu di stampa 3D in Sudamerica, "Inside 3D Printing Conference & Expo", 3D Criar implementa cù successu e tecnulugia di l'industria 4.0 in Brasile, furnisce furmazione persunalizata, supportu tecnicu per a vita, ricerca è sviluppu, cunsulenza è seguitu post-vendita. I sforzi di l'imprenditori per assicurà a megliu sperienza di stampa 3D per i so utilizatori hà purtatu à una grande participazione à fiere è fieri induve a startup hà guadagnatu ricunniscenza trà e cumpagnie in competizione è interessu da i pruduttori di stampa 3D ansiosi di truvà un rivenditore in Sudamerica. L'imprese chì rapprisentanu attualmente in Brasile sò BCN3D, ZMorph, Sinterit, Sprintray, B9 Core è XYZPrinting.

U successu di 3D Criar li hà purtatu à furnisce ancu e macchine per l'industria brasiliana, chì significa chì questa coppia di imprenditori di l'affari anu ancu una bona idea di cumu u settore hè in difficultà per incorpore a tecnulugia di stampa 3D. À questu tempu, 3D Criar furnisce solu suluzione cumpleta di fabricazione additiva à l'industria, da e macchine à i materiali di input, è a furmazione, ancu aiutanu e cumpagnie à sviluppà studii di viabilità per capisce u ritornu di l'investimentu da l'acquistu di una stampante 3D, cumprese l'analisi di stampa 3D. successi è riduzzione di i costi cù u tempu.

"L'industria era veramente tardi in l'implementazione di a fabricazione additiva, soprattuttu cumparatu cù l'Europa, l'America di u Nordu è l'Asia. Questu ùn hè micca surprisa, postu chì durante l'ultimi cinque anni, u Brasile hè statu in una profonda ricessione ecunomica è crisa pulitica; In cunsiquenza, in 2019, u PIB industriale era u listessu ch'ellu era in 2013. Allora, l'industria hà cuminciatu à tagliate i costi, affettendu principalmente l'investimentu è a R&D, chì significa chì oghje avemu implementatu a tecnulugia di stampa 3D in i so ultimi tappe, per pruduce prudutti finali, bypassing e fasi nurmali di ricerca è sviluppu chì a maiò parte di u mondu facia. Questu hà da cambià prestu, vulemu chì l'università è l'istituzioni investigiscenu, sperimentà cù a tecnulugia, è amparà à utilizà e macchine ", spiegò Skortzaru, chì hè ancu Direttore Commerciale di 3D Criar.

Infatti, l'industria hè avà più aperta à a stampa 3D è e cumpagnie di fabricazione cercanu tecnulugia FDM, cum'è e multinaziunali Ford Motors è Renault. Altri "campi, cum'è dentale è medicina, ùn anu micca capitu cumplettamente l'impurtanza di i progressi chì sta tecnulugia porta". Per esempiu, in Brasile "a maiò parte di i dentisti finiscinu l'università senza mancu sapè ciò chì hè a stampa 3D", in una zona chì avanza continuamente; Inoltre, a rapidità cù quale l'industria dentale aduttà a tecnulugia di stampa 3D pò esse senza rivali in a storia di a stampa 3D. Mentre chì u settore medicale hè cuntinuu in lotta per truvà una manera di demucratizà i prucessi AM, cum'è i chirurghi anu grande restrizioni per creà biomodelli, eccettu per i cirurgii assai cumplessi induve sò stati utilizati. À 3D Criar, "travaglianu duramente per fà capiscenu à i medichi, l'uspitali è i biuloghi chì a stampa 3D va al di là di a creazione di mudelli 3D di i zitelli nascuti per chì i genitori sapanu ciò chì parenu", volenu aiutà à sviluppà applicazioni di bioingegneria è bioprinting.

"3D Criar si batte per mudificà l'ambiente tecnologicu in Brasile à partesi da e generazioni più ghjovani, insegnenduli ciò chì anu bisognu in u futuru", disse Skortzaru. "Ancu se, se l'università è e scole ùn anu micca a tecnulugia, a cunniscenza è i soldi per implementà in modu sustenibile i cambiamenti necessarii, seremu sempre un paese in via di sviluppu. Se a nostra industria naziunale pò sviluppà solu macchine FDM, simu senza speranza. Se i nostri istituti d'insignamentu ùn ponu micca permette di cumprà una stampante 3D, cumu faremu mai una ricerca? A più famosa università di ingegneria in Brasile, l'Escola Politecnica di l'Università di Sao Paolo ùn hà mancu stampanti 3D, cumu diventeremu mai un centru di fabricazione additiva?

Skortzaru crede chì i ricumpensa di tutti i sforzi chì facenu venenu in 10 anni, quandu aspettanu esse a più grande cumpagnia 3D in Brasile. Avà sò invistisce per creà u mercatu, cresce a dumanda è insegnanu i principii. In l'ultimi dui anni, l'imprendituri anu travagliatu nantu à un prughjettu di sviluppà 10,000 Laboratori di Tecnulugia Soziale in tuttu u paese per furnisce cunniscenze per novi startups. Cù solu unu di sti centri finu à a data, a squadra hè ansiosa è spera di aghjunghje assai più in i prossimi cinque anni. Questu hè unu di i so sogni, un pianu chì crede chì puderia costà sin'à un miliardo di dollari, una idea chì puderia piglià a stampa 3D in alcune di e zone più remote di a regione, lochi induve ùn ci hè pocu finanziamentu di u guvernu per l'innuvazione. Cum'è cù 3D Criar, crèdenu chì ponu fà i centri una realità, sperendu, i custruiranu in tempu per a prossima generazione per piacè.

A fabricazione additiva, o stampa 3D, hà fattu i so primi passi in Brasile in l'anni 1990 è ghjunghje infine à l'esposizione chì merita, micca solu cum'è risorsa di prototipu ma ancu ...

A stampa 3D in Ghana pò esse cunsiderata cum'è una transizione da u principiu à u stadiu mediu di u sviluppu. Questu hè in paragone cù altri paesi attivi cum'è u Sud ...

Mentre a tecnulugia hè stata dapoi qualchì tempu, a stampa 3D hè sempre relativamente nova in Zimbabwe. U so pienu potenziale hè ancu da esse realizatu, ma sia a ghjovana generazione ...

A stampa 3D, o a fabricazione additiva, hè issa parte di l'affari di ogni ghjornu di parechje industrie diverse in Brasile. Un sondaghju da u staffu di ricerca di Editora Aranda revela chì solu in plastica ...
800 banner 2


Tempu di post: 24-ghjugnu-2019